joi, 16 februarie 2012

INSELACIUNE PE OKAZII.RO

Nu ca ar fi ceva nou. Va anunt ca pe okazii.ro au aparut o serie de articole preluate de pe www.vintagewardrobe.ro de catre utilizatorul livius33.
Pozele sunt furate de pe site-ul meu, nu vand (si nu voi vinde) nimic pe okazii. Astept cu nerabdare sa fie scoase de acolo insa, incet-incet, incep sa ma enervez. Asa ca problema trebuie rezolvata urgent, altfel s-ar putea sa imi vina foarte multe idei.
Articolele originale, preluate de pe site, au fost repostate si pe profilul meu de facebook astfel incat sa le poate vedea toata lumea.
Le puteti vizializa pe toate dand click pe link.
Toate articolele sunt in posesia mea (fizica). Inutil sa mai spun ca, fiind vintage, sunt toate unicat. In plus,am impresia ca se pierde din vedere faptul ca nu doar articolele in cauza sunt proprietatea mea, ci si fotografiile. Pe care, evident, le am conservate in arhiva personala.
Dupa cum spuneam, incep sa ma enervez. Mai ales ca omu' e atat de retardat ca nici "vintage" nu stie sa scrie.

8 comentarii:

Morrigan spunea...

Circar rau individul :) Si cretin pe deasupra (chiar mi s-a parut amuzant "vitange"-ul sau).

Unknown spunea...

Pe mine nu ma enerveaza atat de rau hotomanul asta, cat cei de la okazii.ro care nu au luat absolut nicio masura.Concluziile se impun de la sine...

adela spunea...

nu ati incercat sa va faceti cont pe okazii.ro si sa-i trimiteti un mesaj public pe forumul uneia din licitatiile sale?sau un mail catre cei de la okazii..in care sa solicitati suspendarea acelui cont.eu de 5 ani am cont la ei si cand am avut probleme,s-au rezolvat.va urez succes!

Unknown spunea...

Ba da, in ceea ce ma priveste am rezolvat. Insa nici macar nu stiu daca sunt cei de la okazii cei care au scos articolele mele sau acest livius, caruia de altfel i-am si scris de doua ori. de la el n-am asteptat raspuns, de la okazii in schimb da. Probabil ca pot sa mai astept mult si bine...

juazzshop spunea...

Cum sa faci asa ceva, gizas?! cat despre cei de la okzii, la cati utilizatori au, mai trebuie sa astepti mult si bine.

silviu mihai spunea...

tipic romanesc..ar trebuii sa ne obisnuim...

Dinu Cristian spunea...

Vai de romania....mai vine mergem si cumparam din magazin direct

Adrian George spunea...

Traim in romania , aici totul e ... cum e.... !