joi, 15 decembrie 2011

VINTAGE POLICE IN PRAG DE CRACIUN

In sfarsit liniste si pace - sau cel putin asa pare. Am terminat cu postarile (nu-mi vine sa cred) si primul impuls a fost sa  ma intorc aici. Probabil din cauza ca sunt mult prea linistita. Ceea ce, recunosc, e fucking strange. Nu, asta nu inseamna ca n-am vazut niste comentarii disperate da' le-am aruncat la cosu' de gunoi. Impulsul de moment, dom'le. Asta e, imi urmez instinctul. Si-n plus, dupa treaba aia cu veveritele, m-am cam socat: sau cel punct din punct de vedere muzical (si nu numai)
Stiu ca VP-ul tinde sa devina un blog personal insa n-am ce-i face - asa sunt eu, dezordonata. In plus, nu cred c-as mai avea timp sa mai gestionez si altceva. Sau da?
Apropo de bloguri personale: a aparut acest blog, de la Olivia. Care chiar stie sa scrie bine, ceea ce ma bucura (si iar ma face sa ma-ntreb daca nu cumva o fi sor'mea). Nu e dar ar fi fost misto: cel putin ne-am fi batut pe saturate, parte-n parte. Iar cu diminutivele, mi-a luat vorba din gura. Desi tematica "cacutz de copil" nu e tocmai neinteresanta, m-am intrebat de multe ori daca o fac intentionat. Adica trebuie sa existe o satisfactie sa poti sa faci pe tine si sa nu se supere nimeni. Cel putin, in ceea ce ma priveste, sunt ferm convinsa ca am o amintire de genul asta, legata de o salopeta flausata portocalie.Nu stiu ce varsta aveam insa inca nu mergeam: in fine, nu va detaliez desi din punctul meu de vedere e foarte interesant. Mai am o amintire legata de nasul din nasture al unui caine de plus (pe care n-am reusit sa-l inghit, da' am incercat si, admit, a fost premeditat) si paturica pe care ma invata mama sa merg (si eu cadeam imediat ce se termina).
Trec la alte cioace. Am avut un weekend de vis (cu ziua mea cu tot - da, a fost ziua mea, inca n-am primit sorcoveli de la anonimi in legatura cu varsta, vreau si eu o depresie, ceva...deci va rog sa prestati), nu va pot detalia deoarece e secret de stat. Sau cam asa ceva. Probabil din cauza ca atunci cand stau cu niste oameni cu care impartasesc lucruri comune ma simt bine.
Poate m-o fi patruns si pe mine spiritul Craciunului, maine am program de pom, dupa zece ani de lupte am acceptat si eu o treaba din aia fake. Chestia e ca nu miroase a brad (da'i place lui Miciu ca se poate catara in el). Cica salvez un pom, deci e ok desi nu prea inteleg cum, de vreme ce brazi oricum se taie iar plasticul polueaza.Nu stiu cum vor arata globurile mele vintage in asa ceva, o sa va pun poze. Nu, nu-mi atarn cadavrele dusmanilor in brad (raspuns la intrebarea pe care deja am intuit-o). Asa ca e momentul sa profitati, sunt intr-o dispozitie iertatoare. Chiar mi-era nu stiu cum sa scriu pe aici, prea blanda, prea de la tara...
Am intrart pe cateva site-uri (vintage, deci prin natura lor dedicate divertismentului) si m-am lecuit. Trec eu in revista pe viitor  (nu de alta, "da' ie multe"). Limitele penibilului au fost depasite, escaladate, violate si ucise. Si nu mai folositi clone in photoshop ca se vede la zoom. V-as iubi mai mult daca ar exista un dram de onestitate. Doar acolo, cat tine mortu' cu mana, vorba aia.
Ma duc sa meditez la brad, spirit de Craciun, iepurasi de Pasti si alte traznai. Si mai am o problema: am aflat ca exista "spiridusii casei". Ceva metode de capturare? Promit sa ma por frumos cu el, ii dau si-un coniac (eventual). Acum sper ca nu credeti c-am dat in vreo dambla si ca chiar cred (desi ceva experiente am mai avut eu...), insa mi-ar fi de folos. L-as pune sa le faca altora contabilitatea la 1 noaptea. Vad ca altii au spiridusi, eu de ce sa n-am? Nu prea e corect...

Fotografia n-are nicio legatura, da' mi-a placut. 
Corectura nu mai fac, am vorbit destul. Va pup (sau va pupa mama)- inca nu m-am hotarat, amandoua formulele sunt penibile. Voi reveni asupra acestei idei.

P.S. Pun si un banner cu Bibi. Nu m-a rugat nimeni (si nici nu sunt contra lui Visurat care, intr-un fel, are tot dreptul sa se indoiasca ) insa, tot cu logica mea de fier forjat consider ca un copil e un copil si-atata tot. Nu conteaza cine sunt parintii, daca pot, daca nu pot, daca sunt buni sau rai. El e oricum bun, din orice perspectiva s-ar vedea problema.  Si nici macar nu conteaza din ce motiv o faceti: din sentimente crestinesti, ca sa vi se contabilizeze pe lumea ailalta, ca sunteti pur si simplu buni sau doar mandri de voi. IMPORTANT ESTE SA O FACETI.  Eu una chiar vreau sa-l vad pe copilul asta mare, poate ca si el, la randul lui, o sa va indeplineasca un vis.


5 comentarii:

Cenzoru' relaxat spunea...

Noah, veveritzuco, ce nu ti-a placut la melodia lu’ Daniel Iancu? eu stiu ca cea consacrata e Vine valu’, Imi ia calu’ , dar daca nu mi-a picat pe o blana de ponei, asta este...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am glumit cu veverita, daca o doream, o cumparam. cand ma apuca, fac achizitii de 3 ori costul sarmanei, insa nu-i pt varsta mea.
Vad vesta asta pe o studenta supla, la un blug uzat si bocancei retro.
dar de, cum sa dea fata bursa ei pe juma’ de an?
Ar fi bine daca ati incuraja si clientela tanara.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iote ca trebuie sa-ti dau dreptate cu pozele prelucrate. Vazusem pe un blog o fusta frumos colorata, minune mare, neica, mai ceva ca Voronetul :) si o vad apoi pe alt blog , la juma’ de pret, in intruchiparea ei reala si splendid decolorata.
Rusinica persoanelor care induc in eroare pt a-si vinde zdrentele!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Si daca tot l-ai pus in poza pe Vasilica be he he, nu ma pot abtine sa nu comentez ale animale, de data asta nu mancabile, ci “purtabile”.
Ma apuca toti bazdacii cand vad acele gulere cu vulpi si alte pretioase atarninde, una bucata intreaga sau semi-intreaga, amintind de apetitul nostru gregar pt trofeu.
Mor de drag cand vad cate o individa pe strada, cu diorama lu’ Antipa in spinare, fara sa stie ca din tot peisajul, cel mai jenant animal impaiat este ea.
daca tot am linshat bietele vietati, macar sa fie prelucrate in bruma de estetic...
vad ca si tu le postezi intr-o mare veselie, ca si alte bloguri respectabile.
Probabil au cautare si atunci nu-i vina celui care expune.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Si daca tot m-am delectat de curand cu circul de la posete exotice, la fel imi repugna traistele cu gheare si capete la vedere.
Macar la tine n-am gasit asa ceva, dar nu-i exclus sa gasesc dupa ce vad si categoria vandute.
False sau nu, conteaza sa vada publicul ca am iesit cu caimanu’ la plimbare si nu cu pielea stantata. Mare, mare si pretioasa achizitie, mare !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sa ma ierte, asadar, doamnele cumparatoare de labe, unghii, colti si tigve cu ochishori de margean,in format 3D.
De gustibus....si ma inclin !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eu iti spun “ la multi ani cu sanatate si impliniri” chiar daca tardiv, indiferent cati ani ai adunat, sunt anii tai si sa te bucuri pe masura de ei !
Si mai lasa si tu patima, pt ca nu ai dusmani pe bune de pus in brad, sunt doar tachinari virtuale care n-ar trebui sa te atinga.

Unknown spunea...

@cenzorule, ca nu faci parte din tagma "de atarnat in brad" mi-e clar, nu la tine ma refeream. Aveam eu ceva dubii la inceput, insa nu corespunzi profilului (din fericire).
Multumesc pentru urari, Sarbatori Fericite si tie!
Tachinarile (virtuale sau nu), nu ma ating niciodata. Iar atunci cand sunt inteligente chiar imi plac. Ideea cu veverita mi-a placut, melodia nu (asta e, gestul conteaza...).
Vulpile sunt mania mea, n-am fobii de genul asta. Ajung destul de greu pe site pentru ca am autoconving cu mare dificultate sa mai dau din ele. Foarte rar port blana artificiala, nu-mi plac chestiile false. As purta o vulpe vie cu conditia sa fie cuminte...
La modul serios, partea buna in materie de blanuri si pielarie vintage e ca (totusi) reciclezi. Prefer o vulpe care oricum e decedata de 80 de ani decat sa contribui la omorarea unei vulpi de azi.
In materie de serpi si crocodili, ii prefer oricum cu manere si buzunare...
Nu zic ca l-as hacui pe Miciu sa-mi fac un guler, dar "prietenul" lui cel mai bun e o caciula din blana de pisica salbatica denumita "Bunicul" (are blana identica, de aici si numele).
N-am probleme legate de gheare si capete de aligator, problema mea era legata de faptul ca, in marea lor majoritate, sunt fie falsuri, fie piese in stare foarte proasta. Pe langa asta imi mai si inspira ceva de taraba cu chestii de artizanat african/latino-american, deci legatura cu vintage-ul e extrem de slaba (si, print urmare, sunt neinteresant din punctul meu de vedere).
La pozele prelucrate e cu dus si-ntors: e nevoie de prelucrare doar pentru a reusi sa redai imaginea obictului cat mai aproape de realitate. E normal sa corectezi fond, luminozitate, culori daca ti-a iesit prost fotografia. Nu e normal sa clonezi bucati de articol cand acestea sunt lipsa la inventar, sa acoperi pete sau gauri care, din pacate, exista in realitate si nu-s provocate de flash. De cele mai multe ori e mai bine ca cine cumpara sa aiba o supriza si sa i se para articolul mult mai frumos in realitate decat pe site decat invers.

Cenzoru' blanos spunea...

Blanoase naturale port si eu.
Imi place sau nu, tre’sa recunoastem ca, pe bune, tin de cald fatza de cele sintetice si parca au “ viata” .
Daca tot au fost sacrificate in trecut, desigur ca am cumparat , dar nu cu cele ajutatoare in format 3D.
Nedumerirea mea era cine naiba a inventat moda aia cu animalul impaiat de-a-ntregu’ ?
Asta imi aminteste de omul de grota cu blana de urs in spate si mutra ursului pe cap, sau de “ covoarele vanatoresti”.
Admitem insa ca barbatii “ ie porci si sangerosi” dar o muiere....?

La fel si cu traistele din reptila, vai, solzu’ lor !
eu ma bucur ca acei pui nu erau adevarati, dar ma intristeaza faptul ca unele cuconeturi chiar dau bani tocmai in considerentul ca ar fi reali- sa vada poporu’/ puiu’ lu’ aligatoru’- !
Valabil si pt cele impuiate special. Categoric n-au nimic comun cu estetica.
LOLLL, chiar e buna asocierea cu artizanatul afro/latino/american !
Uite, acum m-am gandit ca ar fi cazul sa-mi bucur si eu pisicile cu una bucata vulpe intreaga.
Destul au hingherit una decapitata :)

Unknown spunea...

Nu, exista de mai multe feluri, inclusiv cu pui de aligator adevarat insa sunt suficient de scumpe incat sa se prefere variantele falsificate in care fie se foloseste un anumit tip de soparla care seamana foarte tare cu puiul de aligator, fie "pui de aligator" realizat, ca o jucarie, din piele de aligator si atata tot. Nu era o asociere cu artizanatul, cele anii '80 sau mai noi sunt facute de africani, cele anii '70 sunt facute majoritatea in Cuba. De unde si calitatea foarte slaba a articolelor.

Blogatu spunea...

Buna, am o propunere de colaborare. Adresa mea de e-mail este blogatu@gmail.com