vineri, 21 octombrie 2011

IN SPIRIT VANATORESC VINTAGE

Dupa cum v-am promis, m-am apucat sa-mi adun fortele (mai am) ramase si sa va povestesc cum a fost partida de vanatoare vintage din sezonul acesta. Asta oarecum anticipand, deoarece am sarit un subiect important, respectiv V4VINTAGE Rock'n'Roll. O sa scriu si despre eveniment cat de curand - cand lucrurile sunt de nota 10 merge totul usor. Eventual mai poti da un + pe langa zecele respectiv si cam atat.
Sa revenim la fapte. Partida de vanatoare a inceput cam asa:
 In poza de mai sus puteti vedea varianta mea "animalica". Privire fixa, dintisori stransi, bot incordat. Plus urechi la panda.Unde mai pui ca e si o vulpe originala. Asa ca m-am indreptat (cu coada pe spinare) spre diversele obiective ale vanatorii (pe care, ca d eobicei nu vi le pot dezvalui, secret profesional). Tot ce va pot spune e ca urmatoarea incarcatura de pe site (pana la urmatoarea vanatoare) provine cam de pe tot teritoriul Italiei, din sud pana in nord. Cred ca n-a ramas de data asta niciun coltisor nescormonit si necercetat. De obicei actioneaz pe cel mult doua terenuri de vanatoare intr-o perioada, acum am reusit sa acopar tot. Pe langa asta se vor adauga articole din S.UA., din Franta si Anglia (cu multumirile de rigoare datorare altor vulpi-vanator).
In a doua etapa au urmat tratativele
 Nu ma intrebati cine e bursucul din imagine, e posibil sa-l regasiti sub forma de guler pe site....
O sa gasiti in curand pe VINTAGE WARDROBE foarte multe blanuri exceptionale din toate epocile posibile si imposibile (da, si haine, nu doar gulere, mansoane, caciuli, etole etc.etc.). Tot pentru sezonul rece vor fi pulovere - minunate. Nu ca de obicei, ceva "mai minunate" decat data trecuta. O colectie intreaga de pulovere brodate anii '50 va spune o poveste frumoasa? Cand le-am gasit ma durea capul, asa ca mi-a trecut instantaneu.
Nu stiu daca sa trec la rochii - o sa le vedeti oricum pe site. De zi si de seara (as usual), foarte multe (pentru mine "mult" inseamna extrem de mult, in sensul ca "mult" incepe in momentul in care nu mai am loc sa ma misc in locatie). Am avut un noroc fantastic cu rochiile anii '50. In sensul ca sunt multe si sunt superbe.  Si am gasit cam tot ce va poate trece voua prin cap in cele mai frumoase vise ale voastre.
Camasi si fuste, ca de obicei. Cu piesele de designer de rigoare.
In materie de accesorii nici nu stiu la ce sa ma opresc mai intai. Pantofii sunt deja o obsesie. Mai ales cand e vorba de Chanel.
Posete din piei exotice in stare foarte buna. As putea sa-mi deschid o gradina zoologica.
Bijuterii vechi, mansui, palarii. Piese victoriene si edwardiene, inclusiv o pelerina pentru pieptanat.
Nu cred ca exista vreo categorie de pe site pe care sa n-o fi acoperit. Si inca atat de bine incat simt nevoia sa ma laud.
Nici macar nu am apucat sa despachetez inca asa ca s-ar putea sa mai uit una-alta... Ca, de exemplu,  colectia de cravate de la toti designerii posibili si imposibili. Plus cea de esarfe. Plus palariile - inclusiv cloche-uri anii '20.
Sunt obosita, recunosc. Insa si extrem de multumita - cred ca a fost cea mai fructuoasa partida de vanatoare de vintage din ultimii ani. E incredibil sa-ti stabilesti niste obiective si sa si reusesti sa le atingi. De obicei daca caut ceva, gasesc cu totul altceva. De data asta am gasit nu doar tot ceea ce mi-am propus, ci si ceva in plus. 

Asa ca acum arat cam asa:


Multumita da' cu ochii pe aceeasi parte...
Nu intram in amanunte privind investitia. Insa pot folosi acest cuvant.Nu doar pentru ca sunt eu obsedata de vintage, ci si pentru ca sunt convinsa ca toate clientele mele merita lucruri exceptionale, de calitate, care chiar sunt ceea ce sunt. Nu altceva. Deja problema se cunoaste, asa ca nu mai aprofundam. In cele doua saptamani in care am lipsit sunt sigura ca Romania (cu site-urile ei vintage cu tot) nu s-a schimbat. But who (the f***) cares?
Ma bucur ca sunteti de acord cu mine.

Va invit in curand la ospat pe site, toata lumea e binevenita. 
Intre timp ma odihnesc (doar un pic), insa intotdeauna cu un ochi deschis. Imi permit, doar am doi ochi pe aceeasi parte.

Niciun comentariu: