joi, 14 iulie 2011

PREAMBUL DE VANATOARE VINTAGE

Observ (cu ceva stupoare clar nejustificata...) ca n-am mai scris treburi serioase pe-aici de aproape o luna. Nu ma-ntrebati de ce, probabil e un mix de lipsa de timp, iz de vara si fornaieli premergatoare vanatorii vintage anuale. Ca toate marile partide de vanatoare a fost precedata de "partide pregatitoare" destul de multe si bogate in prazi, prazi pe care inca incerc sa le ordonez fara prea mare succes. Problema e ca inca n-am ajuns la acea senzatie de "destul" (desi capacitatile mele fizice de stocare au ajuns de ceva timp...).  In fine, sa spunem ca am incercat sa vorbesc ceva mai putin obsesiv despre vintage (ca un fel de dieta), se pare ca n-am reusit...
Ce vad in jur (ma refer la ambientul romanesc) inca ma infioara (neplacut) desi incerc sa ma autoconving ca "asa trebuie sa fie", in sensul ca reflecta tot ceea ce se intampla in jur. Nu ma multumeste insa explicatia asta - stiu, de foarte multe ori mi s-a reprosat ca sunt perfectionista. Obsedat de perfectionista (as completa eu), jumatatile de masura ma calca pe nervi. Si nu ma pot schimba. ma intereseaza pisica moarta din ograda de-alaturi pentru simplul fapt ca imi pute sub nas. Si mie cand imi pute ceva, protestez. Sau in ultima instanta ingrop pisica - chestia asta chiar am facut-o pe bune cand eram mica, la Brasov. Sub o masina parcata era o mata moarta care putea de nu ne puteam juca nicio secunda pe-acolo. Asa ca am luat-o si am ingropat-o. Demersul cel mai logic si cel mai simplu care nu-i trecuse prin cap niciunuia din ceilalti copii. Asta ca sa demonstrez ce inseamna "perfectionista". Partea "devianta" a venit abia dupa, cand am spalat tot trotuarul cu tot detergentul disponibil pe care-l avea matusa-mea in debara. Era logic, asfaltul mirosea horror de la pisica defuncta. Urmarile au fost absolut rezonabile daca ne gandim ca perfectiunea implica si ideea de sacrificiu....
Sa trecem la vanatoare, de asta am intrat aici.
E cam ca datul in carti...
Ce-mi doresc.
Ceva rochii anii '20 care foarte probabil ca vor ramane in colectia personala. Asa ca va fi nevoie de ceva plus rochii, astfel incat sa ma induplec si sa bag si pe site una-alta.
Rochii roz. Probabil m-am senilizat, de aia am dat in damblaua rochiilor roz. Inca n-am gasit rochia "aia" roz asa ca inca scormonesc.
Pantofi anii '20 care sa-mi si vina (sau cel putin sa intre mare parte din picior inauntru). Daca zic si roz e de rau...
Cloche galben (cu roz), am mai vorbit de obsesia asta.
O rochie galben cu negru anii '30 ca a "stim noi cui" - o visez noaptea, m-am imbolnavit...
Multe cutii vechi de metal (ultima obsesie). pe care sa le umplu cu "lucruri".
Cireasa de pe tort: ceva care sa ma uimeasca tare-tare, ceva ce n-am mai avut niciodata. Asta e foarte greu. Adica daca m-ati intreba cam ce sa fie n-as putea sa raspund.

Ce o sa  gasesc
Cu aceste doua manute harnice, tot ce vreau si inca ceva in plus. Inca o rochie cu Mosi Craciuni (pe aia am regretat-o, recunosc)? Pulover cu bufnite? (si dupa ala am cam lacrimat). 
La modul serios: cam tot ce va trece voua prin cap. De altfel, daca va face placere puteti sa-mi si comunicati ce va trece prin cap (cu conditia sa nu fie vorba de vreo poseta Chanel - nu de alta da' nu le dau, la fel ca si esarfele Hermes).

Ce o sa evit
Ce am evitat intotdeauna. Lucrurile in stare proasta si fake-urile. Sunt destule pe alte site-uri.

Cum ma voi comporta
Ati vrea voi sa vedeti...  As vrea si eu sa vad dar in momentele alea sunt prea concentrata...

Ce o sa apara pe site
Vintage. Autentic, de cea mai buna calitate. Si, daca vreti ceva in plus, inca aveti timp sa ma anuntati.

P.S. Mare atentie la foto, daca va uitati bine poate reusiti sa ma recunoasteti...

2 comentarii:

d-soara cristina deutsch spunea...

mai lasa-ne , de ce nu publici comentariile cu link-uri in care apari asa cum esti de fapt: o pitzipoanca ofilita cu aere de mare doamna, de fapt , nici nu mai conteaza, toate fetele de la bloguri sunt oripilate de "imaginea ta", nerusinato !

Unknown spunea...

@Anonim, nu ma mai plictisi, nu ma interesezi nici tu, nici "fetele de la bloguri". Scuipa seminte in continuare si, daca e posibil, la alta masa.