sâmbătă, 28 mai 2011

MARE PROBLEMA!!!

In principiu, in afara faptului ca ma ocup (sau ar trebui sa ma ocup) de tot ceea ce inseamna vintage si second hand in Romania blablabla, din cand in cand mai si denunt anumite fapte, in special cu scopul de a media conflictul intre cele doua parti implicate.
De data aceasta nu am ce media, ba mai mult - as zice ca nici macar nu mai am ce comenta. Recunosc insa ca am ramas cu gura cascata la urmatorul mail primit:

"fute-ar nemtii  catea lesinata pana ti se umfla pizda si iti ies ochii din orbite si nici macar atunci  sa nu scapi..sa se aleaga praful de tine..vaca ce esti. "


Ar trebui postat acest 'monolog" pentru ca persoana in cauza,cu siguranta are probleme grave de comunicare.
 Email trimis,dupa ce aceasta persoana ,a spus ca poseta   s.h. cu 15+ 5 lei taxe. lei,nu-i place ca este intepata cu ac,iar eu i-am spus ca-i trimit banii luni,fara discutie.Asa se vorbeste in secoul XI,de catre aceasta fata care detine un blog, "desanziene   etc....." .Pot trimite emailurile mele,(ca eu am o varsta,poate dubla decat a ei ),deci eu am vrut sa-i trimit banii luni,fara probleme.Acesta este raspunsul ei.  Sunt oripilata !!!!!Nu-mi revin !!!!!     Detin blogul.   www.happyshopformy.blogspot.com   ,poseta neagra crossover este pe blog."

"Mai multe detalii despre aceasta individa: NEDELCU LAURA ,Ploiesti,detine blog ! ,email " desanziene@yahoo.com" al carei vocabular vulgar, murdar si indecent,nu poate fi redat sub nici o forma aici,deoarece nici "calculatorul ": nu suporta asemenea trivialitati,injurii si blesteme !!!! Nu exista comunicare sub nici o forma cu aceasta persoana !!!"

16 comentarii:

Miss Ginger spunea...

Hehehe, am patit-o si eu.
Ce pot sa spun, e generatia tanara si nelinistita si orice alt comentariu sau incercare de mediere nu are rost. MH.

juazzshop spunea...

:( si de la mine a comadat o geanta...acum am emotii.

lorelay spunea...

Nu te mai necaji Mara. Intodeauna vor exista astfel de oameni si din pacate nu prea ai cum sa te feresti de ei....dar poti sa-i ignori :). Tot inainte ca pionierii (ca doar noi am fost :))!)

Anonim spunea...

Vous avez de bons points il, c'est pourquoi j'aime toujours verifier votre blog, Il semble que vous etes un expert dans ce domaine. maintenir le bon travail, Mon ami recommander votre site.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
taux rachat credit et taux de Rachat De Credit

Iasi spunea...

Buna
Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Anonim spunea...

totusi, al cui e blogul happyshopformy? Al Cristinei Deutsch sau la Marianei Necula?

Unknown spunea...

@Anonim. Ori nu stii sa citesti, ori vrei scandal. Hotaraste-te.

Anonim spunea...

Asta se vrea pumn in gura?Ati gresit persoana,"scandalul" e meseria mea. Oricum, inca sint in dubii daca sa ii fac plingere penala stimatei dne Necula sau nu chit ca prejudiciul e infim. Ca sint genul care face scandal la Politie/Parchet/Instanta si nu pe bloguri sau mailuri. Recunosc ca am "indraznit" sa achizitionez de pe blogul care inca nu stiu daca va (mai)apartine sau nu doar pentru ca mi-au placut postarile de aici si mi s-a parut ca pot sa am incredere fara probleme. Inca nu stiu daca va mai apartine acel blog ori daca aveti legatura cu hainele asa zise in stare excelenta.
Imi placuse o gentuta de pe Vintage Wardrobe, si inca mult de tot, dar ...

Unknown spunea...

@Laura, in primul rand de ce Doamne-iarta-ma nu te semnezi?
Doi: scrisoarea a fost trimisa de clienta ta in mai 2011, de ce nu ai aparut pana acum aici daca aveai ceva de spus?
1. happyshopforme este blogul reclamantei, nu al meu. Cum bine stii, nu am blog, ci site, respectiv Vintage Wardrobe.
2. Textul, pus intre ghilimele, care de altfel si urmeaza dupa "am ramas cu gura cascata la urmatorul mail primit" este de la Mara Necula. Chestie pe care eu nu o precizam in textul de mai sus, deci banuiesc ca acest conflict chiar a existat.

Anonim spunea...

Nu sint Laura, sint o clienta proapat tepuita de dna Necula Mariana(Mara). Intimplator am licenta in drept si mai si profesez. Am refuzat sa cred ca puteti insela pe cineva si ca aveti vre-o legatura cu blogul mentionat. De asta am intrebat. Numai citatul cu limbajul "colorat" e in ghilimele, din restul am dedus, si nu numai eu, ca va apartine si acel blog, de asta am si comandat, pina atunci tot am avut retineri. Am fost de foarte buna credinta si am luat o la fel de mare teapa. Dar ma bucur ca nu m-am inselat si nu aveti nici o legatura. Cred, dar alegerea va apartine, ca ar trebui modificat cumva postul, sa fie clar pentru toata lumea ca e vorba de un mesaj de la Dna Necula si nu de o postare a dvs. Cit despre prejudiciul meu, inca ma mai gindesc, e tare atragatoare o plingere penala, macar sa se plimbe pentru declaratii. Oricum , limbajul "clientei" nu are scuze, e adevarat, dar cind gasesti in colet niste cirpe bune de dat la gunoi in loc de haine descrise ca fiind in stare excelenta... o cam iei razna. Dar nu m-am repezit sa ii dau mail, ceva mi-a spus ca e obisnuita, calita si ca stia exact ce sa faca. Nuuu, trebuie gasit altceva. Dar asta e intre mine si dinsa, ce ma interesa aici am aflat si sint foarte bucuroasa.

Unknown spunea...

Da, asa este, lipseau ghilimelele de incheiere.
Pana cum insa nu am avut nicoio plangere,din partea nimanul, referitor la blogul Marei Necula, inclusv in problemele pe care prefer sa le mediez fara a le mai lasa sa apara pe site.
Cred ca cel mai bine ar fi sa discutati direct cu dna. Necula daca nu sunteti multumita de ceea ce v-a trimis, sunt sigura ca se va gasi o solutie.

happyshopformy spunea...

Daca cineva este nemultumit de ceea ce a luat de la mine,e bine si corect sa spuna amanuntit ce problema are,nu sa umble cu cioara vopsita. Adica fara vorbe in vant,pur si simplu la subiect.Mie nu mi s-a plans nimeni,am emailuri de confirmare ca totul a fost ok.

Anonim spunea...

Pai am si zis ca e intre mine si dinsa si nu sint nemultumita ca sint eu cusurgioaica, nu e primul blog de pe care achizitionez ceva, dar e primul de la care am luat teapa. Poate sint prima patita, poate restul s-au lasat pagubase pentru ca preturile sint mici (si poate pe asta se mizeaza),poate au crezut ca aveti legatura cu blogul, nu stiu, astea deja sint speculatii. Multumesc pentru sfat, o sa vad ce fac cu dna., pacat ca pe linga doamnele dragute si foarte corecte de la Dulap de Colectie, Dressing Online ori Emotions Clothes, Glam Boutique, Juazz Shop ori.. etc., mai apar si persoane ca dna in cauza.

Anonim spunea...

Mai, mai, ce repede a aparut happyshopformy pe aici... total intimplator, nu? Si ce repede a sarit...

happyshopformy spunea...

Stimata ANONIMA,daca aveti probleme cu mine personal,este corect si moral sa va adresati intai mie,nici nu stiu despre ce este vorba.
De ce nu va spuneti numele,ca sa-mi dau seama despre ce este vorba??

Anonim spunea...

"Stimata ANONIMA,daca aveti probleme cu mine personal,este corect si moral sa va adresati intai mie,nici nu stiu despre ce este vorba.
De ce nu va spuneti numele,ca sa-mi dau seama despre ce este vorba??"
Va rog sa cititi postul meu initial,indusa in eroare de lipsa unor ghilimele am vrut sa ma lamuresc cu privire la identitatea proprietarei blogului happyshopformy. Pentru ca mi s-a sarit la beregata am considerat ca trebuie lamurit de ce am intrebat. In principal, pentru ca imi plac la nebunie lucrurile de pe Vintage Wardrobe. Si am precizat de vre-o 2 ori ca problema este intre mine si dvs. Corect/moral/legal. Nu am aterizat aici ca o papadie, pusa pe scandal ca nu am ce face si hai sa imi rezolv frustrarile in public.