luni, 7 februarie 2011

VINTAGE FISHING

Astep cu insistenta cafeaua si, desi am zis ca de astazi nu mai fumez, tot am gasit o tigara. Cafeaua fara tigara e ca ariciul fara tepi, in fine...
Am fost ieri la pescuit asa ca sper ca nimeni nu se asteapta de la mine sa fiu exagerat de coerenta astazi. mai ales ca tocmai m-am trezit, da, stiu ca este 10 si jumatate, who cares? Mai bine mai tarziu, am o groaza de chestii de facut. Si inca de pe acum sunt constienta ca n-o sa reusesc sa rezolv (astazi) nici jumatate dintre ele asa ca nu vad de ce sa ma agit de pomana.
N-am prins niciun peste (normal, nici nu intentionam), oricum n-as pune mana pe o undita in viata mea. Am stat ca soparla la soare si acum am coloritul unui rac fiert. Mda, pentru ca eu asa ma bronzez. In fine, "bronzez".... ma parlesc la modul neplacut si destul de dureros in ciuda cremelor si cremutelor cu care ma ung. Ma enerveaza si asta suficient, bine ca nu era nisip, de obicei ajung sa ma simt ca un snitel. Eu am stat la soare si cainele Luna a stat pe gratar, adica, in definitiv a fost alegerea ei sa calce pe gratar. Acum am un caine (tot Luna) care se deplaseaza in trei picioare (aproximativ) si care miroase a prajelnita. Nu, n-am foto sa va arat deoarece am uitat aparatul acasa. La fel si scaunele plainte si apa termala. Tigarile nu le-am uitat dar le-am fumat pe toate.
Si mi-au venit o groaza de idei in legatura cu ce ar trebui eu sa scriu aici (pentru voi, nu pentru mine) drept care am produs cu totul altceva.
Oricum, programul artistic pe urmatoarea perioada ar suna cam asa:
1. Articole despre cum recunosti o anumita piesa dintr-o anumita perioada, de exemplu "rochii anii'70": cum se ajunge la o datare de acest tip, cum o recunosti, cu ce poate fi confundata si de ce.
2. Noutati pe bloguri - adica cine, ce, de ce, cum. Mai ales cum.
3. Prezentari de targuri, site-uri noi etc. etc.
4. Trebuie sa termin (totusi) chestia aia cu dantelele. Inceputa si lasata pe butuci.
5. Ceva despre pantofi (istorie, dezvoltare, ce si cum etc).
6. Chestii de istoria modei in functie de ce-mi trazneste prin cap in momentul respectiv.
7. Scandalurile le las mai la sfarsit, asta e o categorie care depinde de voi ca sa dispara complet.  Bine ca nu ne ocupam de electronice ca atunci as avea cazuri cu bolovani la colet.
Apropo, ia cititi aici (da' sa nu va vina idei rele...): BAD PITZI.  Totusi, daca ar fi sa aleg cred ca as prefera un pietroi decat un Vuitton (pardon, viton, frac-su lu' piton, sarpele de poliester) de musama sau o rochie mucegaita. La o adica pe musama pot taia niste salam de vara da' cu bolovanul pot sa-ti dau una in cap sa nu te mai scoli. Ceea ce le doresc cu ardoare celor care fac treburi de genul asta.
Mi-a venit cafeaua - mniam, mniam - va pup si deocamdata va las in plata Domnului.

Niciun comentariu: