luni, 7 februarie 2011

VINTAGE CAPELLA...

marți, 20 aprilie 2010

VINTAGE CAPELLA...



Din pacate -sta-mi-ar in gat sa-mi stea! - am prostul obicei de a topai pe bloguri (in loc sa sar cu picioarele pe ele...) si din cauza asta am tot felul de surpsrize care de care mai socante ce-mi provoaca dureri de cap si cosnum inutil de enregie, neuroni, calorii si ce mai vreti voi...
Ca de exemplu minunata rochie ANII '20 gasita pe VINTAGE CAPELLA, un preafericit blog pe care l-am descoperit ca participant al targului vintage de la La Scena. Dupa cum cred ca ii este evident si unui om care nici macar habar n-are ce e ala vintage, rochia aia n-are nimic (da' nimic, nimic de data asta) de-a face cu anii '20. E o rochie de sfarsit de '70. Descrierea acestei magarii suna exact in marele hal urmator:
"R4.Rochie anii 20' VANDUT
Material: sintetic cu fir de efect (captuseala: sintetic)
Marime: XL
Stare produs: excelenta
79lei"
Ma bucur ca are "fir de efect", altfel nu puteam sa dorm la noapte. Aviz proprietarei; Vezi, poate-i mai grosut si gaseti un carlig pe undeva...
Centura banuiesc ca e secolul al XV-lea, nu?
In rest nu mai indraznesc sa ma uit, am tras cu ochiul un pic si-am vazut o rochie anii '80 datata ca anii '50...prefer sa nu ma enervez, astept descoperirile voastre.
Vintage, nu?

P.S. Mi-am luat inima-n dinti si am reusit sa ma aventurez ceva mai departe ... Trebuie sa recunosc ceva: cred ca e blogul "vintage" care a reusit performanta absolut iesita din comun de a rata absolut TOATE datarile. Asta cel putin la categoria rochii, mai departe chiar nu vreau sa merg, nu de alta dar s-ar putea sa visez urat rau la noapte.
Trecand peste chestiile absolut minunate care-mi vin la gura acum (mai precis din buricele degetelor....), revin la intrebarea (retorica de altfel: CUM DRACU' E POSIBIL ASA CEVA?
E o bataie de joc, nu? Ca altfel nu-mi pot explica... Cat de debil mintal sa fii ca sa prezinti astfel de gogomanii si sa mai ai si pretentia ca te ocupi de vintage?
Va mai ofer inca o mostra fotografica a unei rochii din anii '30, prezentata asa:
"R77.Rochie anii '30
Material: sintetic
Marime: L
Stare produs: excelenta
79 lei"
Concluziile le trageti voi...

Niciun comentariu: