luni, 7 februarie 2011

BABUINI, MISTERE SI PAPUCI

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

BABUINI, MISTERE SI PAPUCI

Se pare ca deportarea babuinilor a fost dusa la bun sfarsit. Asa ca imi va face din nou placere sa ma ocup de acest site.
Avertizasem inca de anul trecut ca nu voi mai permite accesul oricui pe acest site - am pretentia ca cititorii mei sa fie inteligenti, educati si interesanti. Dupa cum am precizat si pe TOMBERON, este obositor sa dai aceleasi si aceleasi explicatii unor persoane obtuze si care in realitate nici macar nu sunt interesate in mod real de ceea ce faci.
As dori totusi sa lamuresc o problema nerezolvata mai veche. La un moment dat mi s-a atras atentia ca o bratara de pe www.ebiju.ro ar fi identica cu o bratara de pe YOURVINTAGEPOLICE - n-am dat mare importanta chestiunii respective in acel moment mai ales din cauza faptului ca mi-a fost semnalata de o persoana deosebit de obraznica. Chestia ciudata (si amuzanta intr-un fel) este ca aceasta bratara a apartinut matusii mele, fiind achizitionata la Brasov pe la mijlocul anilor '70. Din cate imi aduc aminte trebuie sa existe si o fotografie de-a ei pe undeva chiar cu bratara in cauza.  Cum matusa mea a murit in 2000, e logic ca de pe ebiju n-avea cum s-o cumpere. Eu n-am cumparat nimic in viata mea de pe ebiju, lucru pe care-l pot certifica si proprietarii acestui site (carora de altfel le-am si cerut in doua randuri explicatii). Se pare ca e vorba doar de o asemanare, ca ar fi o coincidenta. Oricum, asa ceva nu mi s-a mai intamplat niciodata.
O a doua problema de semnalat pe YOURVINTAGEPOLICE ar fi existenta unor pantofi din imitatie de piele din categoria repro (ma refer la http://yourvintagewardrobe.blogspot.com/2008/12/426-balerini-roz-animal-print-repro.html si la http://yourvintagewardrobe.blogspot.com/2008/12/425-pantofi-verzi-repro-anii-60.html) in legatura cu care o alta persoana mi-a spus ca ar fi pantofi "de 20 de lei, de la buticul din piata". Ok, foarte posibil, momentan nu am cum sa neg deoarece articolele din categoria repro in mare parte nu imi apartin, sunt - sa zicem - doar intermediar pentru o terta persoana. Deci, nefiind achizitionati de mine, nu pot sa bag mana-n foc. Evident, faptul ca sunt repro sau nu este absolut irelevant - repro se refera la faptul ca e o reproducere dintr-o perioada anterioara anilor '80, nu la calitatea articolului respectiv. Si cum bine stiu unele dintre voi, articolele din inlocuitori si cele din blana artificiala mi-au fost cerute in mod special de persoane care nu agreeaza pielea si blana naturala. Si exista un martor in aceasta chestiune care mi-a trimis un video cu anumite animalute jupuite la care eu nu am reactionat tocmai bine, dat fiind ca eu port si blana si piele naturala. Dar cum am avut aceasta ocazie m-am gandit ca le pot face pe plac si celor care doresc altceva. In fine, as dori ca in cazul in care exista persoane care sunt sigure de acest fapt sa mi-l comunice aici sau pe mail. Nu ma refer la o singura persoana, sa zicem ca cinci mesaje (care sa fie semnate nu numele de pe blogger, nu accept anonimi) ar fi arhisuficiente. Persoana care m-a insarcinat sa ii vand aceste articole sustine ca au fost cumparate dintr-un magazinas de pe langa Unirea (Red Shoes se numeste) si ca au costat in jur de 60 de lei. Gentile din categoria repro provin de la aceeasi persoana. Asa ca astept ajutorul vostru.
Insa daca cineva isi mai permite sa incerce sa ma denigreze fara a aduce dovezi (o parere nu e o dovada, sper ca e clar) il asigur ca o sa aiba de suferit.
Cui nu ii place acest blog se poate autoexila impreuna cu ceilalti babuini, n-au decat sa se caute reciproc de purici.
Cui nu ii place YOURVINTAGEPOLICE n-are decat sa cumpere de unde doreste. Sau sa ma critice - daca are dovezi si argumente. Probleme pot exista si pe site-uri mai mari iar mie imi place sa-i rezolv problemele (si sa-mi reglez conturile in acelasi timp). Insa atacurile din umbra anonimatului, acel "las' ca stiu eu mai bine" atunci cand persoana in cauza nu stie nici macar sa lege doua cuvinte, prostia si ignoranta acoperite cu o spoiala de fite, mediocritatea infinita a omului care de fapt nu e capabil de altceva decat sa-si dea si el cu parerea de parca ar fi pe site-ul revistei Cancan - chestiile astea nu va asteptati sa le inghit de la nimeni.
Dupa cum am mai spus, intra si oameni inteligenti pe acest site, persoane cu care am ce discuta si ale caror pareri le iau in seama atunci cand consider ca este cazul. Mi-ati cerut sa dau babuinii afara si-am facut-o, n-ati dorit ca acest blog sa se transforme intr-o mahala. Ok, desi nu sunt la fel de pacifista ca unele dintre voi - nu sunt genul care sa se lase calcat in picioare. Pe multe dintre voi aceste personaje va indispun, pe mine ma distreaza. Insa si trasul de sireturi are o limita - acum gata cu joaca. Ma plictisesc cam repede...
In fine, nu uitati de ajutorul cerut.
Ne vedem la dantelute si cafele in zilele urmatoare. Fara babuini anonimi neinvitati. Cine doreste sa intre in grupul select al acestora este invitat la TOMBERON. Poate ajung asa sa-i identific pe toti anonimii care mi-au scris pana acum.

Niciun comentariu: